Gallery

četvrtak, 9. listopada 2014.

Beautiful Player by Christina Lauren review - Prekrasan igrač recenzija

Player & Scientist – „Smart is the new sexy“
4.5 stars ☆☆☆☆, leaning towards 5☆

Oh, Will. ♥ Third of the „sexy men of Manhattan“ by Lauren &Christina. Third but 2nd best in the series for me, right after Bennett:)
Will got on my book boyfriend list!!!!Yayyy!
love it gif
Like I said in the status, verb „will“ will forever be ruined for me and remind me of Will.
Fun and sexy sweetheart will be right on my mind!I did it again. Damn you,Will.♥
description

Ziggy, Hannah, oh, what can we say about her... Smart scientist with a lack of social life and a bit of a fascination with/on Will since their childhood. She was a refreshing new character!



He's Ziggys brother best friend, he had wild younger years, still a player in Ziggys eyes, especially since she witnessed some of his (s)e(x)scapades :)
But he does not feel this way any more. Still, Ziggy is hard to convince, and so we go...

I loved their running, teaching sex, sexting, Will's tattoos, dinner with Ziggys parents, shopping for bra... all of it! Especially winter running and NYC marathon training!:)


Don't skip this one! It's not a standalone book! Sorry.

To truly understand the characters, their friends - Bennett,Max,Sara and Chloe, you will have to read Beautiful bastard and Beautiful stranger first.

********************
Igrač & Znanstvenica – „Smart is the new sexy“
4.5 zvjezdica ☆☆☆☆, no naginje prema 5☆

Oh, Will. ♥ Treća knjiga u seriji Beutiful bastard, „sexy muškarci Manhattana“ napisale Lauren &Christina. Treća, no druga najbolja (meni), odmah nakon Bennetta:)
Will se plasirao direktno na moju listu "naj dečki iz knjiga"!!!Yayyy!
love it gif
Kao što sam napisala u statusu, glagol „will“ će me zauvijek podsjećati na Willa :) Sve mi je pokvario tj. pokvario mi je buduće vrijeme na engleskom! Proklet bio, Wille! :Ddescription

Ziggy, Hannah, a što možemo reći o njoj... Pametna šmokljanica, znanstvenica, sa ne baš tako bogatim društvenim životom, i fascinacijom sa Willom još od djetinjstva? Ziggy je zasigurno bila osvježavajuć lik u ovoj seriji, netipičan.



Dakle, Will je najbolji frend Ziggynog starijeg brata, divlji u mladosti, a još uvijek "igrač" u Ziggynim očima, naročito nakon što je nekoliko puta svjedočila njegovim seksualnim avanturama dok su još bili tinejdžeri.
Ali on nije samo igrač, i nije više baš takav zavodnik koji spava sa svima. Ipak, Ziggy je teško uvjeriti da tu ima nešto... Evo, to je početak zapleta.

Obožavala sam njihovo treniranje trčanja,  Willove tetovaže, večeru sa Ziggynim roditeljima, shopping grudnjaka, isssssss, pre-do-bro! Obožavam i sve reference vezane za New York!


Moja definitivna preporuka!
Nemojte preskočiti ovu, no da bi u potpunosti razumjeli radnju, ovaj nastavak, morate početi od početka. Sorry, znam da neki ne vole serije :)Zbog čega? Pojavljuju se likovi Bennett, Max, Sara and Chloe, te da bi u potpunosti razumjeli sve o čemu razgovaraju, morate pročitati i knjigu 1 i knjigu 2.


Knjiga je izdana i na hrvatskom, zato i guram ovu recenziju prije drugih, no, također, i jedan je od favorita 2014. godine!

Nema komentara:

Objavi komentar