Gallery

srijeda, 2. srpnja 2014.

Wallbanger by Alice Clayton review - recenzija

Wallbanger by Alice Clayton

Click here if you want to read this review on GoodReads ♥ 

5 PERFECT DON'T-KNOW-WHAT-WILL-I-DO-NOW-WHEN-I'VE-READ-THE-PERFECT- BOOK STARS ☆☆☆☆☆

My God. This has been the best book I've read in last 5 years! What did I say?Years? Try, life! Don't let the title fool you.
 counter sex
This book contains some steamy scenes (kitchen!!eeek), but that's NOT what's about. Beginning of this book reminded me of beginning of "What's your number" movie! Look at that, Chris Evans!chris evans
What's most important and well described? A relationship between two people, beautiful developing and falling for each other. Very seductive and reminds me of good ol' days, when I was like that, flirting and taunting boys. I loved everything about this couple, Caroline was beautifully portraited and Clive was here to add a little special something for animal lovers.
 kitty  
Best scenes included food and Simon. Loved their texting and cooking. apple pie
Would recommend this book to anyone who loves a good romance.
 And can't wait for part 2 which, I hope, comes out as planned, in June 2014!!!! dancing
********************************

Wallbanger - autorice Alice Clayton

Klikni ovdje ako želiš pročitati moju recenziju na GoodReadsu ♥ 

5 SAVRŠENIH NE-ZNAM-ŠTO-ĆU-SADA-KAD-SAM-PROČITALA-SAVRŠENU-KNJIGU ZVJEZDICA ☆☆☆☆☆

Moj Bože! Ovo je bila najbolja knjiga koju sam pročitala u zadnjih 5 godina! Što sam rekla? 5 godina? Bolje da kažem, u svom cijelom životu! :) Nemojte da vas naslov zavara.
 counter sex
Ova knjiga sadrži puuuno sexy scena (naročito u kuhinji), ali to NIJE ono najbitnije u njoj i najimpresivnije. Početak radnje me neodoljivo podsjetio na početak filma "What's your number" ("Koji je tvoj broj?"). Hi hi!  
Pogledajte samo Chrisa Evansa!
chris evans
Što je ovdje zapravo najbolje opisano? Veza između dvoje ljudi, prekrasno razvijanje odnosa i zaljubljivanje. Vrlo zavodljivo, podsjeća me na dobre stare dane, kad sam ja mogla tako, flertati i zezati dečke! Sviđa mi se sve kod ovog para, Caroline je bila super okarakterizirana, a njen mačak Clive je tu bio kao poseban dodatak koji će se svidjeti ljubiteljima životinja!
 kitty
Najbolje scene naravno uključuju hranu i...... Simona. 
  apple pie 
Obožavala sam njihovo izmjenjivanje poruka i kuhanje!:)
Ovu knjigu bih preporučila svima koji vole dobru romansu.
Drugi dio njihove priče izlazi u lipnju 2014.!!!! Jeeeee!!!Jedva čekam!
**Nažalost, ovu knjigu možete još uvijek, koliko znam, naći samo na engleskom.
 dancing

Nema komentara:

Objavi komentar